Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Industriarkitektur!

Somligt var bättre förr, det är bara att konstatera!

 

Platsen är verket i Avesta.

Inlagt 2011-01-31 21:32 | Läst 6328 ggr. | Permalink

Lägg till

Tidigare blogginlägg