Tommys hörn av bloggosfären
Bilden i främsta rummet!
För varmt idag, så jag svalkar mig med svartvita bilder på regntunga droppar...!
Ja, ja, det är bara början på värmen, men idag har det varit jobbigt, tycker jag! Jag har tänkt att gå ut med kameran, men inte kommit mig för. Så istället har jag kollat runt på bilder från senaste tiden. Jag fastnade för bilderna jag tog för precis en vecka sedan 14/6, då det regnade och blev så fina droppar. Så jag tänkte att de skulle bli fina i svartvitt...!
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
~Vilse i min egen trädgård 14 juli 2026~
****
Inlagt 2026-06-21 20:41 |
Läst 512 ggr. |
Permalink







