Tommys hörn av bloggosfären
Bilden i främsta rummet!
Några bilder inifrån Storstugan vid Västerfärnebo Gammelgård!
Jag tycker om att fota inuti såna här gamla hus. Det blir ofta så vackert ljus där och tillsammans med miljön och gamla fina grejer så brukar det bli fina bilder!
(Som vanligt glömde jag att ta nån fin bild på utsidan. Kanske en och annan översiktsbild därtill... Jag är inge bra på det här med projekt...!)
****
1.
****
2.
****
3.
****
4.
****
5.
****
6.
****
7.
****
8.
****
9.
****
~Västerfärnebo Gammelgård 19 juni 2026~
****
Inlagt 2026-06-20 19:06 |
Läst 480 ggr. |
Permalink









