Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

Dimman...

Inlagt 2014-09-26 21:24 | Läst 5776 ggr. | Permalink
Dimma, men vad ska man titta på? LO
Svar från Tovok 2014-09-27 06:59

Tja...dimma, kanske! ? :) /Tommy.

Lägg till

Tidigare blogginlägg