Tommys hörn av bloggosfären

Bilden i främsta rummet!

I GÅR var det pinhole-day...

Det missade jag naturligtvis! Så därför har lensbabyn med pinhole mojängen fått sitta på hela dagen idag istället!

Detalj av sjukhuset i Västerås.

Två snygga hojar.

Inlagt 2013-04-29 22:33 | Läst 4711 ggr. | Permalink

Lägg till

Tidigare blogginlägg